חולצות
Tico-Time-Zone-List-on-Water-Howler-magazine-Costa-Rica

בנהר באזור הזמן של טיקו: ההרפתקה האחרונה שלי ב- TTZ התרחשה בערב חג המולד האחרון. הייתי עם בן זוגי החדש, בן, בחוף לאגרטו, עיירת דייגים מקומית בערך באמצע חצי האי ניקויה, המפורסמת בזכות סנאפר טרי וקמבוטה (קונכיה). בזמן שצפינו בשקיעה היפה, גילינו שסירת דייגים מקומית נכנסת עם מלכוד היום - סנאפר בשפע. בחרנו כמה דגים נבחרים ופנינו לבר לדג קר.

התחלנו לקחת מים ו
שמעתי את המצלמה מתנפלת בנהר.

ברגע שקיבלנו את הכסף שלנו, עלה ילד מקומי בשם הרולד ודיברנו על קמבוט. ניסיתי את זה רק פעם אחת וממש רציתי להכין כמה לארוחת חג המולד. הרולד אמר ששכניו תפסו באותו יום קמבוט טרי והוא ייקח אותנו לביתם כדי לקבל אחד לארוחת ערב. בן תמיד משחק לכל דבר, אז אמרנו להרולד, "בוא נעשה את זה" ויצאנו לדרך שלדעתנו היא נסיעה מהירה כדי להשיג את הסחורה. לא ידענו שזו תהיה משימת חילוץ מלאה שתקח אותנו לחג המולד.

כל מי שהיה דרומית לפלאיה נגרה יודע שדרכי העפר יכולות להיות מסורבלות לנהוג בהן, במיוחד כשאתה מחוץ לשביל המכות. ובכן, תוך 10 דקות, ירדנו במסלול שטח מפותל ומתפתל וחשך לאתחל. הרולד הורה לבן לפנות שמאלה אל נחל הנהר, וזה היה כשהתחלתי להיות עצבני. בן תרגל את כישורי ההקשבה והדיבור הספרדיים שלו, והבנתי מאוחר מדי שכאשר הרולד אמר, "זיג", בן זמזם במקום ... כמובן אל תוך חול רך. ה- Pathfinder התחיל לשקוע מיד, והעניינים עומדים להיות מעניינים יותר.

כתבות אחרות באזור אזור הזמן של TTZ Tico

זמן פיאסטה
עונה סוערת של חביות ושוורים
מסע אל הארץ המובטחת חלק 1
מסע אל הארץ המובטחת חלק 2
חיים פשוטים נראים פחות קלים עכשיו
הרפתקאות תנועה של "לוקו" בקוסטה ריקה חלק 1
הרפתקת תנועה של "לוקו" בקוסטה ריקה חלק 2

בן החליט לטרוק לאחור, מה שגרם לנו לשקוע עוד יותר עמוק ולהחליק שמאלה. התחלנו לקחת מים ושמעתי את המצלמה מתנפלת בנהר. קפצנו מהרכב, רק כשראינו אותו חצי שקוע בחול.

הרולד הרגיע אותנו איך שכל טיקו היה עושה במצב כזה: "אין בעיה, lo sacamos pronto", כלומר "אל תיבהל, נוציא את זה מבוזבז". ידעתי שנכנסנו ללילה ארוך.

הרולד יצא לחפש צוות הצלה, בעוד אני ממשיכה לחפור את הצמיגים האחוריים בידיים. הייתי צריך לעצור את הנשימה ולהסתובב במאגר ולחפור במי הנהר הזורמים. זה היה מסובך, בלשון המעטה.  ייאמר לזכותו של הרולד שהוא אכן חזר עם משאית וקצת חבל.  חיברנו את החבל וניסינו למשוך אותו אך בסופו של דבר הסתובבנו עם הגלגלים. בניסיון השני, החבל נשבר והשאיר אותנו לא פחות מצרות.

חדשות התפשטו ברחבי השכונה וחבורה של מקומיים וילדים ירדו לחוות את ההתמודדות של הגרינגו. זה היה מצב אזור הזמן הקלאסי של טיקו. נאבקנו עוד שעה בערך, רק כדי לשבור את החבל מחדש ... אפילו עם חבורה של בחורים שדוחפים מהחזית.

בשלב זה בן איבד עניין ורצה לחזור הביתה, להתקלח ולפגוע במסיבה בחוף הים. הוא הציע להשאיר את הרכב פועל כל הלילה ולחזור בבוקר. הרגשתי רע שאני עדיין רוצה את הקאמבוט הארור ואמרתי לבן שאני מסרב לעזוב את המכונית. הוא הגיב באיחולי מזל טוב וקפוץ למשאית של החברים שלנו. אז ביי ביי.

עכשיו הייתי לא פחות נחוש לא לוותר, וחשבתי שבוודאי יש מחפרון או טרקטור בבריו. אז ביקשתי מהרולד והוא לבסוף הסכים - בשעה 11:XNUMX בערך - לקחת אותי לבחור הטרקטור המקומי. הגענו לשם, הערנו את הבחור בטרקטור ואמרתי לו שהוא התקווה היחידה שלנו. הוא נרתע, אפילו כשהצעתי כסף. אז הצעתי שהוא מעדיף לרדת עכשיו מאשר שנחזור להזמין אותו ביום חג המולד! לבסוף הוא הסכים. שוב, ההודעה התפשטה עוד יותר והמציל שלנו בסופו של דבר הוריד את כל משפחתו לנהר לצד הטרקטור כדי לראות למה הכניסו את הטרינגו טונטו.

תודה לאל, הייתה לו שרשרת. זה עדיין לקח שעה של תמרון, אבל לבסוף הצלחנו לשלוף את ה- Pathfinder ... עדיין פועל וכל הכבוד! אז ירדתי חזרה לחוף הים למסיבה המקומית במרבלה. כשהגעתי עם המכונית, בן התחיל להתחרפן מרוב השתאות וצחוק. הוא נלהב ולמד את הלקח של "התמדה טינגו". כעת, בכל פעם שאנו מוצאים את עצמנו בתוך ריבה חדשה, אנו אומרים, "אף אחד לא נבהל" ומתחיל בתהליך של מציאת פתרון אזור הזמן של טיקו.