חולצות

היכן שהסיפור הזה של אזור הזמן של טיקו התחיל והותיר אתכם קוראים טובים בהילל של החודש שעבר, המסע המיוחל שלי לפוראווידוויל יצא סוף סוף לדרך. זה עתה נחתתי בקוסטה ריקה בפעם הראשונה, יחד עם שלושה חברים הרפתקנים מרוד איילנד. זה היה בספטמבר 1993, וקצת גשום, בלשון המעטה. לאחר שעשינו את דרכנו במכס והגירה, התמקחנו על נסיעה של 100 דולר משדה התעופה לג'קו במיניבוס.

ארבעתנו הרודי הטירונים - שרק אחד מהם דיבר ספרדית משובשת - חשבנו שכולנו מסודרים ויכולים פשוט לשבת בחיבוק ידיים, לקחת את זה בקלות וליהנות מהנסיעה. לא כל כך מהר, חברים שלי! נכנסנו לאזור הזמן של טיקו, שבו הדברים אינם כפי שהורגלנו אליהם, וגם ההיגיון לא שולט ביום.

זמן קצר לאחר שעזבנו את סן חוזה, הצלחנו להעביר לנהג האוטובוס בקשה לעצור לכמה "משקאות מוגזים של רוד" כדי להרוות את צימאוננו. זה היה במהלך עצירת הבור המהירה הזו שמצאנו את שער החליפין 132. כן, זה נכון: 13,200 קולונים היו שווים 100 דולר. היינו נלהבים עד כמה דולר יכול להגיע!

בחזרה לכביש המהיר, ההתמצאות שלנו לתנאי הדרך בקוסטה ריקה התנהלה בהילוך גבוה. מהר מאוד למדנו ש"בוגדן" הוא מצב ברירת המחדל עבור כל האזורים בקו הנסיעה. בקושי יכולנו ללגום מהמשקאות שלנו כשהנהג החל להתנועע ולקלוע את דרכו סביב אוטובוסים, משאיות והולכי רגל שהיו במקרה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון. עד כאן לשבת לאחור וליהנות מהנסיעה.

כשכל אחד מאיתנו התחלנו לקבל את ההרגשה הלא כל כך נוחה, פרצו בינינו פטפוטים על איך להאט את הקצב הזה. שום רצון לגלוש לא היה שווה את האימה המוחלטת שלנו במהלך החוויה הראשונה הזו כנוסעים שבויים של נהג קוסטה ריקני! בדיוק כשנראה שזה בסדר לנשום בשלווה, כשהנהג שלנו הוריד הילוך מאחורי שתי מכליות גז, הוא החליט ללכת על זה במקום. למרבה הזוועה, הוא התחיל לחלוף על פני מכלית גז עמוסה במעלה גבעה ובנתיב התקלות! השיתוק החניק את הצרחות שלנו, וזה הפך לפלאשבק של סופת הברקים החירום שלנו שנחתה בשדה התעופה של סן חוזה רק כמה שעות קודם לכן.

הגיע הזמן להחזיק חזק ולהתחיל להתפלל שוב. פניית היציאה הפתאומית שהנהג שלנו עבר ביציאה לא מסומנת לג'קו הייתה כאשר גל ההקלה הראשון חלף עלינו בקוסטה ריקה. התקדם כעת בכביש דו-נתיבי פירושו ככל הנראה שהוא יצטרך להאט ולנהוג "רגיל".

זה נמשך בערך 10 דקות, עד שעלינו על הדרך המתה הספירלית לאורוטינה. זהו סיוט של מעבר חוזר, שבו נהגי מוניות יכולים לראות את הפניות קדימה ולמעשה חולפים על פני מכוניות אחרות בעיקולים.

כן, על הקימורים! (שנים לאחר מכן, לאחר שהלכתי ילידי, הדגמתי את אותו תמרון לתיירים תמימים שבטחו בי כנהג שלהם בריצה בשדה התעופה.)

כדי להגביר את רמות החרדה שלנו, התחיל לרדת גשם וכל מה שיכולנו להריח היה נוזל בלמים. למרות שלא ידענו בוודאות אם הרכב שלנו הוא רכב המקור, זה היה מאוד מטריד. היינו צריכים לעשות משהו כדי להאט את המטורף הזה מאחורי ההגה, אז קראנו לפסק זמן לשירותים.

הוא עצר בנוף קטן ומגניב ויצרנו צרור כדי להמציא אסטרטגיה. חוץ מלשחד את הנהג שלנו, שלא היינו משוכנעים שיצליח, אף אחד מאיתנו לא יכול היה לחשוב על פתרון. ט

זה היה כאשר האדון הטוב סוף סוף נכנס פנימה. הפעם, מעשה אלוהים היה לטובתנו. נהג אחר עצר והודיע ​​לנו שהייתה דרומבה (מפולת אדמה), והשאירה רק נתיב אחד פתוח לניווט בפיתולים הנותרים לפנינו.

זו הייתה ההדחה האולטימטיבית. לאחר שדרכנו בדרך המוות הזו, יצאנו לדרך החוף. למרבה המזל, הוא גם היה במצב נורא, עם מכתשים מסיביים מספיק כדי לאלץ אפילו את מריו אנדרטטי שלנו לזחול. כעבור שעה בערך, הגענו ללא פגע לג'קו, הארץ המובטחת שלנו.

פרקנו את האריזה ב-Rancho Colinas, נפרדנו מ"מריו" ויצאנו לחוף לגלישה מהירה בשקיעה. כששוטטנו אל הופעת הבכורה שלנו לחופשת החוף בפוראווידוויל, כבר ידענו שכל המהומה והמהומה של ההגעה לשם היו שווים את זה. רבע מאה לאחר מכן, ההרפתקה שהתמכרתי אליה באותו היום הראשון ב-TTZ נמשכת.

הפיתולים שהביאו אותי לכאן סבלו וחיבבו אותי עוד יותר.