חולצות

תשואה המיוחלת

סוף סוף החופים של קוסטה ריקה נפתחו שוב לאחר שהיו מחוץ לתחום במשך 10 שבועות. איש לא גלש על סלע המכשפות האיקוני, או על גלים אחרים, מאז הממשלה סגרה את כל החופים והגנים הלאומיים בחודש מרץ כאמצעי הסגר COVID-19.

לאלו מאיתנו שהורגלנו לגלוש במספר המכשפות מספר פעמים בשבוע, חדשות שחופים עלולים להיפתח מחדש באופן מוגבל היו יותר מבורך. לומר שהתרגשנו הוא אנדרסטייטמנט.

בשעה 6:00 בבוקר יצאנו בסירת פנגה מפלייאס דל קוקו והתחלנו במסע של 45 דקות אל הפארק הלאומי סנטה רוזה הנידח בחיפוש אחר גלים. כשהגענו קיבלו את פנינו תנאים יפים וגבוהים בשיא השיא. זה היה שעתיים אחרי גאות, עם דחיפה של כשני מטרים לשעה. הגאות תהיה 7.8 רגל.

במשך רוב הערב היו הרוחות קלות על פני האוקיינוס ​​הסמוך, כך שהתנאים היו נקיים. למרות הרוח שהופכת לחוף בסביבות 9:00 בבוקר לא יכולנו להתלונן. אחרי הכל, זה היה רק ​​אנחנו וקומץ גולשים מקומיים בחוץ.

מה שכן הפך את סשן הגלישה למעט מאתגר לכולנו היה תקופת ההתנפחות הקצרה - תשע עד 10 שניות בחמישה רגל. כלומר הגלים נשברים ללא הרף. זה נותן לגולש בסביבות שבע עד שמונה שניות לצלול ברווז, לנשום, לעשות כמה משוטים מהירים ואז לצלול שוב. תהליך זה חוזר על עצמו עד שמגיעים לנקודת ההמראה כדי לתפוס גל נוסף. קוראים לזה לשוטט החוצה החוצה. זה יכול להפוך למתיש במהירות גם עבור גולשים מנוסים, שלא לדבר על מי שלא גלש במשך חודשים.

כמה כוח ההנעה איבדנו במהלך כל שבועות ההסתגרות האלה.

איבד כוח בנעילה

יתר על כן, ככל שהגאות עולה אורך כל נסיעה עולה. זה נהדר עבור הקילומטראז 'שאתה מקבל מרכיבה על כל גל, אבל אכן מהווה חבטה ארוכה יותר בחזרה להרכב.

היו מספר פעמים שלקח לכל אחד מאיתנו יותר מעשר דקות לחתור החוצה החוצה לאחר שתפס גל. התעמתנו במהירות עם כמה כוח ההנעה שאיבדנו במהלך כל שבועות ההסתגרות האלה. אתם יכולים לתאר לעצמכם כמה קוצר נשימה וחמוש בג'לי הרגשנו כולנו בסוף המפגש של 10 דקות.

שיט הסירה מהמורות הביתה, בגלל רוחות ביבשה, מצא את כולנו חולת ים במידה מסוימת לאחר שלא היינו על סירה במשך חודשים. לאחר שעשיתי בעצמי את מסע הרוק של המכשפה יותר מ -400 פעמים ב -3.5 שנים, זו הייתה הפעם הראשונה שארוחת הבוקר שלי עלתה.

בלי קשר לזרועותינו העייפות ולבטן שבחילה, זה היה רגע מריר כאשר ירדנו מהסירה בפלייאס דל קוקו בשעה 11:00 בבוקר התמלאנו גלים ונזכרנו שוב שסלע המכשפה הוא מקום שלא נגע בו. רוב הגלים אינם מסודרים.

עד הפעם הבאה, רוק המכשפה!