חולצות

אנחנו טאש וג'יי.בי, הפנים מאחורי ערוץ היוטיוב Salty Palmtree. נכון לעכשיו, אנו בונים חווה ליד, Ostional Costa Rica ללא כל ניסיון קודם. אבל איך הגענו לכאן?

הכל התחיל בתחילת 2017 כשפגשנו אחד את השני במדורה בקטאר בתוך המדבר העצום. ההתלהבות ההדדית שלנו מההרפתקאות והגלישה משכה אותנו זה אל זה, וככל שהתקדם הלילה, ג'יי.בי החזיק לי את היד, ומאז, הוא מעולם לא הרפה (סימן את המוזיקה הרומנטית).

מתחת לשמיים זרועי הכוכבים, חשבנו למה נהיה - שאלה שלדעתי רבים אנשים שואלים את עצמם באופן קבוע. עם שותף לפשע, טיילנו ונסענו, חיפשנו את התשובה הזו.

הבריף שלנו היה פשוט - מיקום שקט ומרוחק עם גלישה טובה ואווירה טובה, ואם התמזל מזלנו, מקום שבו הסתובבו צבים (שזה במקרה החיה האהובה על טאש). בסופו של דבר מצאנו את המקום המושלם. בדצמבר 2019 הגענו לקוסטה ריקה לחופשה של חודש, ומיד התאהבנו בסגנון החיים והיופי. זה הרגיש כאילו זה דיבר אלינו והיה בית הרחק מהבית.

לרוע המזל, המגיפה פגעה, והיינו תקועים בקטאר, עובדים מהבית בדירה קטנטנה שלא יכולנו לעזוב במשך חודשים. זו הייתה תקופה קשה. בסופו של דבר קנינו בריכת שחייה מפוצצת ששמנו על המרפסת שלנו כדי להימלט מהחום הלוהט. בעודנו מתרווחים בבריכת השיזוף שלנו, עשינו סיעור מוחות וחלמנו מה אנחנו באמת רוצים מהחיים. JB הציע שנקים מלון גלישה בקוסטה ריקה, וללא היסוס, אמרתי, "לעזאזל כן, אני בפנים."

השנתיים הבאות הוקדשו להגשמת החלום הזה. חסכנו כל שקל כדי לקנות את 2.5 דונם של חצי יער טיק וחצי אדמת ג'ונגל ביוני 2022. חצי מהאדמה לא הייתה נגישה, ולא היה לנו מושג למה לצפות. אפילו לא ידענו איך נראה נוף הים שלנו. עם זאת, גילינו עץ מנגו יפהפה שנראה היה סימן שלו דברים טובים שיבואו.

במשך החודשים הקרובים, אנחנו חותכים לאט את הג'ונגל כדי לראות את קו הגבול ולקבל הצצה למה שמצפה לנו. אפילו גילינו עץ מפלצת שהחלטנו לבנות לידו את הבית הראשון שלנו, תוך שימוש במיכל האחסון שלנו כדי ליצור בית מכולה.

עברו כעת 10 חודשים מאז שהתחלנו לעבוד על הארץ הזו, ולקחנו על עצמנו פרויקט אחד בכל פעם. התאהבנו בתהליך, ולמרות שזה אולי לא נראה כמו הרבה עדיין, יש לנו תוכנית, ואנחנו מחויבים להפוך את המקום הקטן הזה לפיסת גן עדן משלנו.

אנו מזמינים אתכם לעקוב אחר המסע שלנו בכל שבוע YouTube כשאנחנו לומדים לחקלאות, לבנות את ביתנו, ו להפוך את החלום שלנו למציאות. אנו נרגשים לראות מה צופן העתיד ומודים על כל צעד במסע המדהים הזה.